پیشنهاد کاربردی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 فروردين 1390
بازدید : 1265
نویسنده : محمد

 اینی که می نویسم تبلیغ نیست .نمی دونم تا حالا به سایتی بر خوردین

که نخواین ازش بیرون بیاین. من این وبلاگ  را برای جایی برای نوشتن

حرفهام  نکردم اما می خوام به پیشنهاد بهتون بدم اگه کسی این

مطلب را می خونه یه سری به سایت راسخون(rasekhoon) بزنه

تا معنی دقیق جمله دوم این نوشته را بفهمه.سایت فارسی و برای ایرانی هاست 

و فکر می کنم همه چی توش هست .




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
منصور در تاریخ : 1390/1/16/2 - - گفته است :
سلام خوبی؟
وبلاگ بسيار خوبي داري
گفتم يک نظري بدم و
تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون
اگه موافق باشي با هم تبادل لينک کنيم ؟
اگه موافقي وبلاگ منو به عنوان
ñ۩۩๑ عصر کلیپ๑۩۩๑
http://asreclip.tk با آدرس
لينک کنید
و سپس به وبلاگم بيا ودر بخش نظرات آدرس وبتو بده تا لينکتو ثبت کنم
موفق و پيروز باشيد منتظر حضور گرم شما هستم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرورگرها و آدرس mororgar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com